Księgowość

KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA (karta podatkowa, ryczałt ewidencjonowany, książka przychodów i rozchodów):

  • prowadzenie dokumentacji i ewidencji podatkowych
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy z uwzględnieniem pozostałych źródeł uzyskiwania przychodów
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • weryfikacja poprawności wystawianych i otrzymywanych faktur VAT
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
  • sporządzanie deklaracji VAT
  • przekazywanie danych w postaci JPK

KSIĘGOWOŚĆ PEŁNA (księgi rachunkowe)

  • opracowywanie zasad polityki rachunkowości i sporządzanie planu kont dostosowanego do potrzeb Klienta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej analitycznej
  • obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od os. prawnych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • weryfikacja poprawności wystawianych i otrzymywanych faktur VAT
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
  • sporządzanie deklaracji VAT
  • przekazywanie danych w postaci JPK
  • sporządzanie sprawozdań finansowych

Ponadto oferujemy:

  • sporządzenie druków rejestrowych
  • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania i przygotowanie instrukcji dotyczącej obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • reprezentację Klienta podczas kontroli, czynności sprawdzających w US, ZUS, PiP